Listen FirsT Pliss!!

Thursday, June 23

Hari Yang Bakal Tiba .. My Sweet Day cOmming 's.....

Persiapan oh Persiapan .. ini bukan mainan lagi... sedar lah Fatin oitttt...lagai bape bulan je ni... 3 bulan je lagi... ehh yeke 3 bulan dah ni... emm see pliss my weeding date ... emmm its realy coming tu me... aduh mana nak lari ni... dah tak dpt nak lari... emm tempuh je lah best gak... heheheh excited nya... emm kawan kawan aku yang lain meh lah dtg umah tolong menolong anatara satu sama lain kan bagus.. emm tolong menolong kan dapat pahala.. kan kite pernah belajar agama... tolong ni le dapat untung ma..... ( untung darai segi pahala lah.. akhirat benda tu yang dituntut kan.. jom lah kete ramai ramai berkerjasama.. apa yang penting kerjasama..... heheheh ehh tu nak masuk cerita kartun dah tu... emm kartun apa tu...kartun.... wonder pet wonder pet .... hehehhehe ... emmm nak prepare apa ye... hantaran dulu lah... emm nak mulakan apa dulu ye?   emm barang dah ada mula kan je belum... emmm help help lah...... peace no war ....

Monday, June 20

SaMpai Bila Dan BagaimaNa Ni?

ishhh , tak pernah menjadi jadi pun aku nye diet .. emm mcmne lagi nak wat ni... aduh apa yg bole melekakan aku... fikir fikir kan la wahai rakan rakan ku sekalian... emm hari bahagia aku menjelang tiba dah ni.. aku tak nk body mcm sekarang ni.. emm sape bole tolong displin kan aku sekarng .. emm tolong lah dah penat usaha ni.. sekarang ni aku tengah cbe sekali lagi produk... produk dr doktor yg tak bape nak pakar.. nasihat dia bole terima .. so aku pun mencuba lah.. tapi tak tahu lah menjadi ke tak... emm harap harap kecik lah usus aku yg besar mcm tong drum ni... emm aku pun dah tak larat dh ni.. ;etih sgt .. nak kurus lah wei.. oitt FATIN kuatkan lah semangat kau.. kau ni tak kental langsung lah......come on my sister... bulan 10 dah dekat ni.. bdn still mcm dulu.. uitt turun lah lemak lemak aku... ke nak kene bakar lemak aku ngn api.. yg suhu 100 darjah celcius.... uhhh panas gila tu.... panas nye... hangat lagik tu.... 

About Me