Listen FirsT Pliss!!

Wednesday, April 27

Rossa - Ku Menunggu (VC + Lyrics)


lagu ni .. org tersayang saya tujukan kepada saya saat mula mula saya nak terima dia.. sama mcm lagu ni.. apa yang di lalui olehnya sama seperti lagi nu.. kata nya.. heheheheh .. so jom kite dengar luahan hati dia..

Tuesday, April 26

Bersarapan Dengan Maggi Goreng

Kenyang bersarapan dengan magie goreng... ehh tak dapat ni nak berdiet ... aduhh kuatkan lah iman ku ini utk berdiet.... aku tagert 3 bulan tak mkn nasi lah!! boleke persoalanya??? Fatin tolong lah kuat sikit .. nak kahwin dah ni bulan 10 mesti kurus sikit lah ntt baru chantek tau. tapi takpelah inshallah kalau ada usaha kurus hendaknya. Papepun tulisan Merah menunjukkan aku ngah marah ni sbb aku termakan Maggie pg tadi , nak wat camne dah mengidam kan...Anyway.. kite tunggu hasil dia ntt 3 bulan akan datang huhuhu vogie the vus gitu ....you can do it... CAyok Cayok FaTin

About Me