Listen FirsT Pliss!!

Thursday, June 23

Hari Yang Bakal Tiba .. My Sweet Day cOmming 's.....

Persiapan oh Persiapan .. ini bukan mainan lagi... sedar lah Fatin oitttt...lagai bape bulan je ni... 3 bulan je lagi... ehh yeke 3 bulan dah ni... emm see pliss my weeding date ... emmm its realy coming tu me... aduh mana nak lari ni... dah tak dpt nak lari... emm tempuh je lah best gak... heheheh excited nya... emm kawan kawan aku yang lain meh lah dtg umah tolong menolong anatara satu sama lain kan bagus.. emm tolong menolong kan dapat pahala.. kan kite pernah belajar agama... tolong ni le dapat untung ma..... ( untung darai segi pahala lah.. akhirat benda tu yang dituntut kan.. jom lah kete ramai ramai berkerjasama.. apa yang penting kerjasama..... heheheh ehh tu nak masuk cerita kartun dah tu... emm kartun apa tu...kartun.... wonder pet wonder pet .... hehehhehe ... emmm nak prepare apa ye... hantaran dulu lah... emm nak mulakan apa dulu ye?   emm barang dah ada mula kan je belum... emmm help help lah...... peace no war ....

1 comment:

  1. akak dah tulun dah..tulun tengok n tulun gembira untuk kamu..okeh la kan??hahaha..

    ReplyDelete

About Me