Listen FirsT Pliss!!

Monday, June 20

SaMpai Bila Dan BagaimaNa Ni?

ishhh , tak pernah menjadi jadi pun aku nye diet .. emm mcmne lagi nak wat ni... aduh apa yg bole melekakan aku... fikir fikir kan la wahai rakan rakan ku sekalian... emm hari bahagia aku menjelang tiba dah ni.. aku tak nk body mcm sekarang ni.. emm sape bole tolong displin kan aku sekarng .. emm tolong lah dah penat usaha ni.. sekarang ni aku tengah cbe sekali lagi produk... produk dr doktor yg tak bape nak pakar.. nasihat dia bole terima .. so aku pun mencuba lah.. tapi tak tahu lah menjadi ke tak... emm harap harap kecik lah usus aku yg besar mcm tong drum ni... emm aku pun dah tak larat dh ni.. ;etih sgt .. nak kurus lah wei.. oitt FATIN kuatkan lah semangat kau.. kau ni tak kental langsung lah......come on my sister... bulan 10 dah dekat ni.. bdn still mcm dulu.. uitt turun lah lemak lemak aku... ke nak kene bakar lemak aku ngn api.. yg suhu 100 darjah celcius.... uhhh panas gila tu.... panas nye... hangat lagik tu.... 

No comments:

Post a Comment

About Me