Listen FirsT Pliss!!

Sunday, August 7

Lebaran-Qurban-Debaran

Siapa yang tahu apa maksud tajuktu???? cepat cikgu tanye ni... sape dpt jawab .. dia dpt duit raya tau...

jom jom kita berpikir  cepat tingal lagi 60 saat .. emm tak de yg angkat tangan pun.. !! soalan ni tk menarik ke?

         aaaa itu dia.. ada yg nak menjawab..... :( (sendiri tanye .. sendiri jwb )
  lebaran = kan dah nak raya ... best nye... hehehehe raya .. selamat hari raya....
  qurban= emm itu hari potong lembu.....
  d-e-b-a-r-a-n  = emm saat wink wink.. hehehehe kahwin lah ... takutnye .. tapi happy nye.. inshallah semua nya akan berjalan dengan lancar hendak-Nya.. amim

Thursday, June 23

Hari Yang Bakal Tiba .. My Sweet Day cOmming 's.....

Persiapan oh Persiapan .. ini bukan mainan lagi... sedar lah Fatin oitttt...lagai bape bulan je ni... 3 bulan je lagi... ehh yeke 3 bulan dah ni... emm see pliss my weeding date ... emmm its realy coming tu me... aduh mana nak lari ni... dah tak dpt nak lari... emm tempuh je lah best gak... heheheh excited nya... emm kawan kawan aku yang lain meh lah dtg umah tolong menolong anatara satu sama lain kan bagus.. emm tolong menolong kan dapat pahala.. kan kite pernah belajar agama... tolong ni le dapat untung ma..... ( untung darai segi pahala lah.. akhirat benda tu yang dituntut kan.. jom lah kete ramai ramai berkerjasama.. apa yang penting kerjasama..... heheheh ehh tu nak masuk cerita kartun dah tu... emm kartun apa tu...kartun.... wonder pet wonder pet .... hehehhehe ... emmm nak prepare apa ye... hantaran dulu lah... emm nak mulakan apa dulu ye?   emm barang dah ada mula kan je belum... emmm help help lah...... peace no war ....

Monday, June 20

SaMpai Bila Dan BagaimaNa Ni?

ishhh , tak pernah menjadi jadi pun aku nye diet .. emm mcmne lagi nak wat ni... aduh apa yg bole melekakan aku... fikir fikir kan la wahai rakan rakan ku sekalian... emm hari bahagia aku menjelang tiba dah ni.. aku tak nk body mcm sekarang ni.. emm sape bole tolong displin kan aku sekarng .. emm tolong lah dah penat usaha ni.. sekarang ni aku tengah cbe sekali lagi produk... produk dr doktor yg tak bape nak pakar.. nasihat dia bole terima .. so aku pun mencuba lah.. tapi tak tahu lah menjadi ke tak... emm harap harap kecik lah usus aku yg besar mcm tong drum ni... emm aku pun dah tak larat dh ni.. ;etih sgt .. nak kurus lah wei.. oitt FATIN kuatkan lah semangat kau.. kau ni tak kental langsung lah......come on my sister... bulan 10 dah dekat ni.. bdn still mcm dulu.. uitt turun lah lemak lemak aku... ke nak kene bakar lemak aku ngn api.. yg suhu 100 darjah celcius.... uhhh panas gila tu.... panas nye... hangat lagik tu.... 

Tuesday, May 3

Di Malam Yang dinGin Berbau Hangit :-

mula nye ia seakan seronok...tunangku bawa aku pergi ke rumah sedara nya... yang tak thn nye plak... sepupu dia tu hansem bangat ... heheheh n then after p rumah dia tu plak.. kiteorg gerak p umah sedar alagi satu kat bukit lanjan.. tapi yang pelik tu kenapa tetiba break kereta aku hangit .... ishh dah wat kerisauan ni.. tapi perjalanan tetap n harud berjalan... padahal dalam hati... hanya tuhan je tahu.. tunang aku wat lawak pun tak rs lawak tau... emm risau punye pasal lah katakan ... emmm





              ya allah tolang lah.. hambamu ini..emm minta minta kerta ku tak de pe.. mungkin kereta aku nak bermanja je kot.. dia tgk tuan dia manja ngn org lain kan... emm sayang sayang jgn nangis ye..... heheheheh


For :- My SagA BLM ..  i luv u sayang

Wednesday, April 27

Rossa - Ku Menunggu (VC + Lyrics)


lagu ni .. org tersayang saya tujukan kepada saya saat mula mula saya nak terima dia.. sama mcm lagu ni.. apa yang di lalui olehnya sama seperti lagi nu.. kata nya.. heheheheh .. so jom kite dengar luahan hati dia..

Tuesday, April 26

Bersarapan Dengan Maggi Goreng

Kenyang bersarapan dengan magie goreng... ehh tak dapat ni nak berdiet ... aduhh kuatkan lah iman ku ini utk berdiet.... aku tagert 3 bulan tak mkn nasi lah!! boleke persoalanya??? Fatin tolong lah kuat sikit .. nak kahwin dah ni bulan 10 mesti kurus sikit lah ntt baru chantek tau. tapi takpelah inshallah kalau ada usaha kurus hendaknya. Papepun tulisan Merah menunjukkan aku ngah marah ni sbb aku termakan Maggie pg tadi , nak wat camne dah mengidam kan...Anyway.. kite tunggu hasil dia ntt 3 bulan akan datang huhuhu vogie the vus gitu ....you can do it... CAyok Cayok FaTin

About Me